Home » No lubida pa inscribi pa e dianan di training di SofS y Codigo di Proteccion

No lubida pa inscribi pa e dianan di training di SofS y Codigo di Proteccion

by Admin
0 comment 46 views

 

Dialuna 28 di september e cabesantenan di e centronan di cuido di mucha a haya un mail relaciona cu e 3 dia di curso di Signs of Safety y Codigo di Proteccion. Ta trata di e implementacion di Ley di Codigo di Proteccion (Meldcode art. 243 den Buki 1), cu lo drenta na vigor dia 20 di november 2020. 

Un di hermentnan principal den aplica e Codigo di Proteccion ta Signs of Safety. Durante e 3 dianan di training lo amplia riba e conocemento di ambos. Lo elabora riba con e dosnan aki ta funciona y tambe lo pone relacion entre esakinan y con pa traha cu ambos den un centro, ora tin sospecho di abuso di mucha. Alabes lo duna conseho con pa reconoce e señalnan concreto di sospecho di abuso di mucha. 

 Den e mail a pidi carecidamente pa tur cu a ricibi e mail dialuna, pa inscribi mas tarda diabierna 2 di october 2020. Si acaso bo no tabata den e lista di mail of no ta registra na Fundacion Pa Nos Muchanan, manda nos un mail na [email protected] pa asina bo tambe forma parti di e training. E training ta complementamente gratis.  

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio