Home » Gana cu sorteo di merdia Zodiac Merdia a paga premio di Afl.12.500,-

Gana cu sorteo di merdia Zodiac Merdia a paga premio di Afl.12.500,-

by Admin
0 comment 55 views

ORANJESTAD, Aruba – 16 di mei, 2018: E sorteonan di merdia cu e weganan di 4 cifra di Lotto, ta permiti cu hopi mas hungado tin mas chens pa gana. E hungadonan cu gana por pasa cobra nan premio mesun dia ainda na oficina principal di Lotto na Oranjestad. Esaki ta netamente locual a pasa durante e sorteo di merdia riba 2 di mei.
Durante e sorteo di Zodiac, di 2 di mei, un di e hungadonan di Lotto cu a dicidi di cumpra su numbernan den oranan di merdia a gana e bunita suma di 12.500 florin. E la cumpra 50 cent na number 1010 cu signo Libra. E conosido Leo G. a pasa buska e premio cumpra na Suemar Lottery II, na Sero Biento, riba e mesun dia.
Lotto, e loteria di Aruba tin diferente wega; Catochi, Big 4, 1-OFF, Zodiac, Wega di Number Korsou di Lotto, Lotto di Dia, Lotto 5, Mini Mega cu su Mega Plus y e weganan Raspa y Gana. Cumprando Lotto bo ta contribui na deporte riba nos isla. E meta ta pa organisa loteria, cambia bida di su hungadonan y na mes momento inverti den deporte local pa medio di donacionnan na e comision di subsidio.

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio