Home » Actualisacion tocante Incidente di Oilspill na Trinidad y Tobago

Actualisacion tocante Incidente di Oilspill na Trinidad y Tobago

by Admin
0 comment 153 views

Aruba, –  For di e momento cu a ricibi rapport tocante e petroleo cu a bay e costa di Boneiro, Aruba a intensifica su nivel di alerta pa Codigo Oranje. Un Team di Maneho di Incidente a keda establece inmediatamente conforme cu e plan di control di derame di petroleo (OILIE).
Aruba a intensifica su esfuerso pa scout e costa pa medio di dividi e costa den cinco sector, caminda ta tuma luga exploracion intensivo pa diferente instancianan manera DNM,FPNA,DOW, hotelnan bao liderazgo di ATA bou di Cluster 8, y e Havenmeester.
E TEAM di Maneho di Crísis (CMO) a haci un yamada na poblacion pa raporta cualke mancha di petroleo nan ta mira, hasta si nan ta situa na luganan remote.
Diasabra 2 di maart, a detecta TEERballs na un luga conoci pa CMO. No obstante por ta posibel cu nan ta bini for di e incidente na Trinidad y Tobago, tambe ta posibel cu nan a bin via e ruta di bapornan entre Jamaica y Trinidad door di tanker di petroleo.
CMO ta gradici pa e cooperacion cu a haya for di e Team di Maneho di Incidente Aruba, Kustwacht, coleganan di Rijkswaterstaat, e Havenmeester di Boneiro y di Aruba pa e apoyo ricibi. Ademas, Union Europeo a yuda pa medio di programa di Mapping Copernicus EMS pa delinea area di impacto via satelite y modelamento.

Aruba por spera pa e siman cu ta bini TEERballs, pero scout recien y informacion, manera tambe e Mapping Rapido EMS pa delinea area di impacto cu ta warda ainda, ta sugeri cu e mayoria di e mancha a pasa Aruba. Sinembargo, ainda lo tin TEERballs cu ta bay acerca durante e proximo dianan.

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio