Home » Minister Ursell Arends: Workshop Marine Spatial Planning ta cuminsa e combersacion encuanto planificacion di nos recurso marino

Minister Ursell Arends: Workshop Marine Spatial Planning ta cuminsa e combersacion encuanto planificacion di nos recurso marino

by Admin
0 comment 79 views

Diamars 15 di november a tuma luga un workshop di Marine Spatial Planning, organisa door di Ministerio di Naturalesa. E workshop su meta ta pa subraya e importancia di un planificacion sostenibel pa nos recurso natural, esta e lama cu ta rondona nos isla. Durante e workshop Minister- y Parlamentarionan a haya e oportunidad di bini hunto y habri dialogo pa un futuro maneho nacional pa Aruba.

E workshop di Marine Spatial Planning a wordo diseña door di un experto di Ministerio di Infrastructura di Hulanda den colaboracion cu UNESCO. E persona aki a bin Aruba sin pago y a provee tur material sin costo adicional pa duna guia na esnan encarga pa traha maneho.

Durante e workshop, participantenan a haya un miho comprension di e importancia di Marine Spatial Planning. A toca tema di economia maritimo, transicion energetico y efecto di cambio di clima.

E workshop ta un continuacion di esfuerso di Minister Ursell Arends pa reorganisa e planificacion maritimo. Un prome paso tabata pa institui inventarisacion di watersports. Ademas ta trahando pa introduci un maneho sostenibel pa pesca, creando e comienso di un plataforma nacional di piscado y ahustando entre otro leynan cu ta encera spearfishing.

Minister Arends tambe a haci un compromiso boluntario den nomber di Aruba y cu sosten di ful Gabinete pa amplia e Parke Marino pa bira “island-round”, esta ful rond di Aruba. Pa medio di e workshop di Marine Spatial Planning por enfatisa e necesidad pa mas cambio den direccion di planificacion responsabel.

Diaranson 16 di november lo tin un workshop mas amplio cu varios stakeholders local riba e tereno di maneho maritimo por ehempel Santa Rosa, ATA, Parke Nacional Aruba y DNM.

Minister Arends ta manda palabra di gradicimento na tur participante y e experto di Hulanda cu a bin pa asisti na un maneho maritimo mas sostenibel pa Aruba.

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio