Home » Minister di Finansa ta informa: Mas di 60% di gasto di huur ta bay pa paga edificio traha cu e formula PPP

Minister di Finansa ta informa: Mas di 60% di gasto di huur ta bay pa paga edificio traha cu e formula PPP

by Admin
0 comment 47 views

 

 

Recientemente Departamento di Finansa di Gobierno a haci un analisis di e gastonan di huur di edificio den e periodo di aña 2015 pa 2021 y esaki ta mustra cu e gasto di huur di edificio a subi cu 25 miyon florin. Den e articulo aki ta duna un splicacion riba e subida aki.

E analisis ta indica cu e gastonan mas grandi di huur ta bay pa paga edificionan di Centro di Husticia Santa Cruz, KPA Shaba, MFA Noord, MFA Paradera, MFA Savaneta, MFA Santa Cruz, BelFin cu ta Departamento di Impuesto y Departamento di Finansa, Infra gebouw cu ta edificio di DOW y DIP. Nan ta edificionan traha cu e formula di Public Private Partnership PPP, na unda e edificio ta wordo traha pa compania priva y Gobierno ta paga nan un suma di huur pa paga pa e inversion haci.

 

Segun e analisis haci, e huur pa e edificionan traha cu e formula PPP ta tuma un 60% di e gastonan total di huur di Gobierno. Banda di esaki, tin gasto di huur halto na edificio di Aduana, Archivo Nacional Aruba, Censo y tin gasto halto pa mantencion di scolnan. Den aña 2022 e edificio di John F. Kennedy Education Center cu tambe ta un PPP a drenta den servicio pa por acomoda Departamento di Enseñansa, UNESCO y Departamento di Cultura y esaki tin un costo adicional di 2,2 miyon florin na gasto di huur.

 

Manera por mira mayoria gasto halto di huur di Gobierno ta pa motibo di e escogencia pa haci uzo di e formula di PPP pa yega na edificio propio pa por brinda e servicio cu comunidad ta demanda.

 

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio