Home » Video: Di un accion grandi den cual autoridad Colombiano a detene e Kingpin di droga mas busca na e pais

Video: Di un accion grandi den cual autoridad Colombiano a detene e Kingpin di droga mas busca na e pais

by Admin
0 comment 81 views

Bogota, Colombia
Na Colombia un di e Kingpin nan di droga mas busca a cay.

Aki ta trata di e Kingpin Dairo Antonio Usuga alias ‘Otoniel’. E Kingpin Otoniel di 50 aña ta encabesa e clan di droga yama Clan del Golfo . E banda di droga aki ta consisiti di mas di 1200 miembro y tur ta hende arma.

Autoridad Colombiano tabata tin mas cu 7 aña ta buscando pa pone man riba Otoniel. Gobierno di Colombia a pone un recompensa di 3 biyon Peso Colombiano pa e tip di oro. Autoridad Americano a pone riba dje 5 miyon dollar di rencompensa pa informacion y unda e ta bibando.

Presidente Ivan Duque di Colombia a yama e detencion aki e sla di mas duro di e siglo aki, cu e baho mundo di traficacion di droga Colombiano por a ricibi. E la compara e detencion di Otoniel, cu e caida di Pablo Escobar den añanan 90.

E accion grandi aki a haya e nomber di Osiris, E operacion yama Osiris aki tabata tin como 500 agente policial y otro agentenan di teamnan special envolvi. Otoniel a wordo deteni den e regio di Uraba, na e provincia di Antioquia. E la wordo getrace y deteni akinan. Den e accion aki un polis a perde su bida.

E Kingpin ta tras di tralie awo y mas sigur lo sper’e un castigo di prison masha largo mes, e tabata wordo acusa di un lista largo di crimennan. Entre otro likidacion di varios persona, entre otro di agentenan policial, tambe e ta wordo acusa pa trafica cocaina pa Estados Unidos, di labamento di placa ricibi di organisacionnan criminal, di recluta menornan di edad y di abuso sexual cu menor.

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio