Home » Ampliando punto di benta di coriente prepago pariba di brug N.V. ELMAR SU “PREPAID TOKEN” AWOR DISPONIBEL NA CITGO CURA CABAI

Ampliando punto di benta di coriente prepago pariba di brug N.V. ELMAR SU “PREPAID TOKEN” AWOR DISPONIBEL NA CITGO CURA CABAI

by Admin
0 comment 100 views

Recientemente CITGO Cura Cabai a habri su portanan y ta un honor pa N.V. ELMAR anuncia e localidad aki como punto di benta di “ELMAR Prepaid Tokens”. Cu e adicion, combirtiendo esaki e 5 punto di benta pariba di brug di e metodo prepago di coriente.

E uso di meter prepago ta ofrece varios beneficio compara cu e sistema “Postpaid”. Un di e beneficionan principal ta cu e usuario tin control riba e cantidad di coriente cu por uza atraves di un miho monitoreo di saldo disponibel riba e meter “Prepaid”. Esaki por conduci na un consumo consciente y miho maneho di e usuario su presupuesto.

N.V. ELMAR kier a felicita Sr. Yves Fernandes y su team cu e apertura di CITGO Cura Cabai y alaves ta agradeci e oportunidad pa haci CITGO Cura Cabai un punto di benta pa ELMAR su “Prepaid Token”. Hopi exito!

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio