Home » Clientenan di Respaldo a disfruta di cena di Pasco “Dinner under the stars”

Clientenan di Respaldo a disfruta di cena di Pasco “Dinner under the stars”

by Admin
0 comment 97 views

ORANJESTAD, Aruba –Respaldo a tene su fiesta di Pasco, unda cu clientenan di e clinica a bini hunto y a pasa un anochi agradabel. E anochi tabata yena di alegria pa cada cliente, kendenan a disfruta di e cuminda sabroso y di e musica. E anochi tabatin presente grupo di gaita ‘Mensahe y Alegria’ como tambe ‘Tommy y su grupo’ cu a alegra e anochi pa cada cliente cu nan musica di Pasco. E cuminda tabata prepara p’e restaurant Amistad.

 

E clientenan di Clinica Respaldo a come, baila y canta durante e anochi aki. E ambiente tabata uno hopi ameno.

 

Dr. Van Gaalen, director medico di Fundacion Respaldo, a expresa cu e ta sumamente contento di mira e clientenan disfrutando di nan cena di Pasco cual a wordo organisa door di un grupo grandi di empleadonan vrijwilligers cu tambe a bini hunto e anochi aki pa atende nan clientenan. Esey ta algo sigur di elogia y admira di e empleadonan di Respaldo.

Despues di basta aña a bolbe organisa un celebracion di Pasco pa e clientenan den e binnentuin. Desde 1 di januari di e aña aki Fundacion Respaldo ta operando e clinica y ta haciendo su maximo esfuerso pa mehora e cuido mental en general na Aruba.  

 

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio