Home » Den nomber di Gobierno di Aruba: “Minister Xiomara Ruiz-Maduro a duna reconocemento na Grupo di Betico pa nan 50 aniversario”

Den nomber di Gobierno di Aruba: “Minister Xiomara Ruiz-Maduro a duna reconocemento na Grupo di Betico pa nan 50 aniversario”

by Admin
0 comment 55 views

ORANJESTAD – Durante e celebracion di oro di Grupo di Betico den nomber di gobierno di Aruba, Minister di Finansa, Asuntonan Economico y Cultura a brinda e grupo un reconocemento den nomber di Gobierno di Aruba pa e 50 aña di deleite y promocion di nos musica y cultura.

Un grupo cu a cuminsa toca den seno familiar, awor ta un grupo cu ta tipifica e celebracion di fin di aña na nos Pais. Grupo di Betico su musica ta haci nos sinti na cas den seno familiar y aunke nos por ta lew di cas, nan musica ta keda conecta nos cu nos dushi Isla Aruba y nos celebracion unico di temporada di Pasco di Nacemento y Fin di Aña.

Minister Ruiz-Maduro a expresa un danki di curason na e famia grandi di Grupo di Betico pa conserva nos herencia cultural cu boso musica, canto y alegria.

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio