Home » Disfruta ultimo siman di Copa Mundial di futbol cu Digicel

Disfruta ultimo siman di Copa Mundial di futbol cu Digicel

by Admin
0 comment 60 views

ORANJESTAD, Aruba – 10 di Juli 2018: Digicel Aruba a pone sonrisa riba cara di fanaticonan di futbol durante e campeonato mundial tumando luga na Rusia. Digicel Aruba a trece alegria formando parti di e actividadnan. Participantenan a goza di por a gana premio di Digicel Aruba.

 

Promotornan di Digicel a bishita varios localidad manera bar, lounge, unda fanaticonan di futbol a topa pa disfruta y mira e weganan di futbol. Na e localidadnan aki e promotornan a setup gol chikito y esunnan presente por a gana diferente premio. Participantenan cu a anota gol a gana SIM card di Digicel, bala di futbol di Digicel, headset y T-shirt caps, termo y mucho mas.

 

Aparte di e tour di promo di Digicel Aruba, camp di futbol y teamnan tabata feliz di a ricibi bala di futbol di Digicel. Sport297 a organisa su camp di futbol y a gradici Digicel p’e balanan di futbol ricibi. Dia 12 y 13 di Juli Soccer Institute Aruba (SIA) den colaboracion cu F.C. San Nicolas a organisa na Joe Laveist Sports Park e “Soccer Social Experience” gratis p’e muchanan. SIA tin como meta pa sigui traha riba desaroyo di futbol na Aruba y di e muchanan na San Nicolas.

 

E fin di siman aki ta e final di “FIFA World Cup” y fanaticonan di futbol lo por disfruta di esaki un biaha mas na nan luga preferi. ‘Promo Girls’ di Digicel lo ta riba caminda y partiendo premionan di Digicel un biaha mas, asina finalisando e sensacion di e campeonato mundial di futbol. Sigui Digicel riba facebook pa mas detaye unda nan lo ta e fin di siman aki.

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio