Home » Turistanan di Riu Palace Antillas a celebra dia di independencia cu dushi BBQ

Turistanan di Riu Palace Antillas a celebra dia di independencia cu dushi BBQ

by Admin
0 comment 55 views

 

 

ORANJESTAD, Aruba – 6 di Juli 2018: Riu Palace Antillas a celebra dia 4 di juli e dia di independencia di Merca. A celebra e dia aki cu un dushi BBQ na Palm Beach Restaurant, unda turistanan a disfruta di esaki.

 

Den e restaurant tabatin decoracion di banderanan di Merca y asina e turistanan por a celebra e dia di independencia di nan pais. Bishitantenan a disfruta di un suculento BBQ cu Riu Palace Antillas a prepara pa nan riba e dia special aki.

 

E bishitantenan tabata orguyoso y contento cu e gesto di e hotel riba e dia special aki. Tambe algun di nan tabata mustra nan orguyo door di zwaai nan bandera Mericano pa celebra e dia di independencia. E evento tabata uno exitoso pa Riu Palace Antillas demostrando e importancia di celebra e dia importante aki y cultural cu nan turista Mericano.

 

RIU Hotels & Resorts a habri Riu Palace Aruba na aña 2007. Debi na e gran exito di su prome hotel na Aruba, e compania a dicidi di adkiri un di dos hotel, habriendo Riu Palace Antillas na aña 2014. Hunto e dos hotelnan aki ta maneha mas o menos 25 mil huesped pa luna, cu un nivel di grado di ocupacion mas halto riba nos isla. Entre e dos hotelnan RIU na Aruba, nan ta emplea riba 800 trahado, brindando huespednan e miho nivel di servicio.

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio