Home » Parlamentario di Fraccion AVP Robert Candelaria Hopi pregunta haci na gobierno riba criticanan di CAFT

Parlamentario di Fraccion AVP Robert Candelaria Hopi pregunta haci na gobierno riba criticanan di CAFT

by Admin
0 comment 62 views

ORANJESTAD, Aruba: Dia 27 di Februari 2018 College Aruba Financieel Toezicht (CAFT) a trece padilanti un reaccion na e “Uitvoeringsrapportage” di e di 4 trimester di 2017. Den e reaccion aki, pero tambe esun prome cu e ultimo, CAFT tabata critico riba e “uitvoeringsrapportages” y e asina yama “tekortnorm” segun e Landsverordening Aruba Tijdelijk Financieel Toezicht (LAft) den e presupuesto di 2017.

Dia 9 di Februari 2018 den e Uitvoeringsrapportage di e di 4 trimester di 2017, Gabinete Wever-Croes a duna di conoce cu e cantidad di FTE a baha cu 129 den e di 4 trimester di e aña 2017 den comparacion cu e di 3 trimester. Segun e reportahe, e cantidad di trahado aki cu a bay cas, tabata e personanan den servicio di e gabinete anterior cu nan contract di trabou a caba na final di e periodo di gobernacion di e gabinete anterior. Ademas, e reportahe ta indica cu e FTE aki tabata compensa cu personal nobo di e gabinete Wever-Croes. E impresion cu tin ta cu e compensacion aki di esunnan contrata ta bastante grandi.

En busca di un contesta riba e informacion aki Robert Candelaria a puntra gobierno, via Minister President, diferente pregunta riba su maneho di gasto teniendo cuenta cu e scarsedad di recursonan disponibel, entre otro e nombracion di relativamente hopi funcionario nobo y e incumplimento di e medidanan di austeridad prometi.

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio